dinsdag 12 augustus 2014

Goed aangekomen!

Eindelijk ben ik hier aangekomen bij mijn gastgezin! Het was een lastige reis. 's Morgens vroeg om 6:00 het hotel verlaten en richting de luchthaven vertrekken. Om 9:20 vertrok mijn eerste vlucht richting Dallas. Toen ik daar aankwam moest ik naar een andere terminal. Eens ik daar was moest ik nog 4 uur wachten. Gelukkig was er internet, dus heb ik mijn iPhone eens dringend ge-updatet. Dan mocht ik eindelijk op de laatste vlucht naar Texarkana. Helaas was de startbaan gesloten wegens een opkomende storm. Pas een uur later konden we vertrekken. Gelukkig ben ik hier goed aangekomen. Jeff en Sheryl zijn super lieve mensen. Jeff heeft me al meegenomen naar school om mijn vakken te kunnen kiezen. Ik koos US history, kunst, menselijk gedrag, gezinsleven maar ook een beetje wiskunde. Vrijdag komt de Duitse uitwisselingsstudente die hier ook bij Jeff en Sheryl zal verblijven.

Sorry dat het een beetje lang heeft geduurd voordat ik nog een blogbericht postte, maar de mensen hier hadden geen internet thuis tot vandaag. Ik ben eigenlijk wel een beetje blij nu dat er internet is. Zo kan ik via iMessage, WhatsApp, Viber en Skype contact houden met iedereen, want via sms was het super duur!

Ik heb al een kleine rondrit gekregen door Murfreesboro en in de school. We zijn al naar het meer geweest en we gaan misschien vandaag nog zwemmen. Ik heb ook al eventjes met de quad mogen rijden!

Ik amuseer me hier in het kleine boerendorpje. Vele groetjes uit het super warme Arkansas!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten