zaterdag 9 augustus 2014

New York never gets old


New York. De tweede keer dat ik deze stad bezoek. Ondanks het feit dat ik al veel gezien heb blijf ik verbaasd. Het is een impressionante stad met veel zijden. Helaas dat het te groot is om alles in 3 dagen te zien. 
Toch wel een pluspunt. Nu kan ik op alle foto's staan zonder beugel. Toen we de eerste keer New York bezochten was dat helaas niet het geval. 
Negatief punt. Shoppen. Ja, shoppen is negatief in New York. Mijn valies zit al aan zijn maximum. Iedere winkel moet ik zonder kledingstuk verlaten. Tot nu toe heb ik enkel nog maar een Hard Rock Cafe T-shirt gekocht. Ik zal mijn handtas moeten meenemen als 2de stuk handbagage. Ach ja, ik heb het er nu eenmaal voor over.

We hebben al heel wat gezien. Time Square (2 keer zelf), Central Park, Top of the Rock, Fifth Avenue,...
Nu zitten we met zijn allen te eten in Bubba Gump. Iedereen kent die plaats wel!

Geniet maar van deze selfie!

Greets from NYC

Geen opmerkingen:

Een reactie posten